donderdag 20 juli 2017

Now is the time!

 
Eindelijk......na een hele lange tijd van afwezigheid is de zin in het maken van kaarten weer terug bij mij!
Sterker nog, ik heb er weer heel erg veel plezier in.
Inmiddels heb ik een aardige voorraad gemaakt en toen bedacht ik dat het hoog tijd was om weer eens iets op mijn blog te plaatsen (eh.....hoe moest dat ook al weer?!?!).
Afin.....now is the time!

Van dezelfde papierlijn als het bovenste kaartje maar nu met bloemetjes.
Eigenlijk een papierlijn die voor zowel mannen als vrouwen gebruikt kan worden, ideaal!

1 opmerking:

Anoniem zei

Yvonne, wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt. Fijn dat je er weer tijd voor hebt en er weer plezier in hebt om kaarten te maken.
Daardoor heb ik ook weer een mooie verjaardagskaart mogen ontvangen.
Dikke kus,
Mevrouw Blijd ;)

You did it!

Ik heb de afgelopen tijd niet stil gezeten maar kon helaas niet posten. Deze kaart, een geslaagd kaart, is alweer enige tijd geleden gemaakt.