zondag 24 april 2011

Stoffen deurstopper.


Aan het genieten van de paasdagen?

Ik heb weer wat freubeltijd en show hier één van de dingen waar ik de laatste tijd mee bezig was: een deurstopper van stof.
De binnenkant is gevoerd met een andere stof.
Afbeelding van het straatje en de huisjes heb ik op stof gestempeld en de randjes van de stof wat gerafeld.
Vullen met zand of grof grind.
Uiteraard is deze deurstopper te koop in onze webwinkel, wel zonder vulling want dat scheelt weer in de verzendkosten ;-)!

Fijne dagen nog en geniet van alles wat jullie doen!

Groetjes,
Yvonne

7 opmerkingen:

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Yvonne.

Liefs Riet.

Gepke zei

Hi Yvonne, wat leuk gemaakt. Lieve groetjes Gepke

Unknown zei

Wat beeldig en zo mooi afgewerkt Yvonne! Je hebt een hele mooie combinatie gemaakt van stof, kant en stempel, het klopt gewoon helemaal! Groetjes, Ira

Sylvia van der Kolk zei

Wat weer leuk gemaakt!

groetjes Sylvia.

marion zei

Leuk joh zo een deurstopper, ik heb er laatst een gemaakt van een restje van een oude postzak. Grappig om te zien dat jij er ook mee bezig bent. Maar ik vind dit ook een superidee met die stempels. Groetjes Marion

anita01 zei

Enorm gaaf, jeetje kom er maar eens op zeg...Dit zal helemaal te gek staan in ieder huisje....en zo handig.

Warme groetjes,
Anita xxx

greet zei

Een hele mooie deurstopper.

Groetjes Greet

You did it!

Ik heb de afgelopen tijd niet stil gezeten maar kon helaas niet posten. Deze kaart, een geslaagd kaart, is alweer enige tijd geleden gemaakt.