vrijdag 21 januari 2011

Geurkussentjes van stof.




Leuk hoor, al die verschillende manier van stofjes versieren.
Op het bovenste kussentje heb ik een plaatje van stof genaaid. Bij het middelste kussentje een label van papier aan het touw vastgemaakt.
Bij het onderste kussentje heb ik eerst gestempeld en daarna heb ik er een stukje stof opgenaaid waarop ik een plaatje met transferpapier had geperst.
Voor ieder wat wils dus en uiteraard verkrijgbaar in onze webwinkel "our cards and gifts!".

Ben ook met kaarten bezig maar ik vergeet steeds foto's te maken. Hoop dit weekend weer wat op de gevoelige plaat vast te leggen.

Groetjes en fijn weekend!
Yvonne

6 opmerkingen:

Unknown zei

Wat zijn ze leuk Yvonne! En als ze dan ook nog lekker ruiken is het helemaal geweldig! Fijn weekend, groetjes, Ira

Louise zei

Wat leuk, erg leuk om kado te doen.

gr.Louise

greet zei

Wat een mooie zakjes Yvonne!
Fijn weekend.

Groetjes Greet

Judith zei

Heel leuk allemaal. De onderste spreekt mij het meeste aan.
Fijn weekend, groetjes van Judith

anita01 zei

Hai Yvonne,

Ben nog zo blij met mijn heerlijke geurbuideltje...Heerlijke roosjes erop zo romantisch...Hij pronkt nu weer thuis en in het voorjaar mag het weer mee naar ons stekkie, voor optimaal plezier hi,hi,

Warme groetjes,
Anita

Jeanet zei

Ik vind ze superrrrr mooi , zulke zakjes kun je overal neerleggen , prachtig als decoratie !
Groetjes Jeanet

You did it!

Ik heb de afgelopen tijd niet stil gezeten maar kon helaas niet posten. Deze kaart, een geslaagd kaart, is alweer enige tijd geleden gemaakt.