vrijdag 18 juni 2010

Hartelijk gefeliciteerd.....

in vintage!

A special message to Gunn-Hege in Norway: congratulations! What a good result, enjoy your summer holiday and.....relax!! Big happy hug in return from me!




Jammer dat het mooie weer tijdelijk is verdreven maar...ik vind dit wel lekker freubelweer! Radio aan, lekkere kop thee erbij, mooie papiertjes om je heen, zalig.

Wens jullie een heel fijn weekend en, voor wie morgen gaat kijken naar het voetballen, veel plezier!!

Groetjes,
Yvonne

6 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Alweer zo'n prachtige kaart!
Je hebt gelijk we hebben een heerlijke hobby voor slecht weer! Dit weekend schijnt het ook weer pet te worden dus freubel ze!
Groetjes Jolanda.

Gunn-Hege zei

Hi Yvonne =0)
Just dropping by to tell you that I am going to Hamar tomorrow to make cards. About 50 ladies meeting and being creative together the whole weekend. We have SO much fun =0)
And I must not forget to tell you that this card was stunning!!!
May you be interested in changing cards?
I send one to you, and you send one to me? Let me know...
Hugs from ready-to-go-to-Hamar-to-"play" Gunn-Hege

greet zei

Een prachtige kaart! je bent lekker op dreef. Veel knutselplezier met dit sombere weer.
groetjes Greet

Wendy Koorevaar zei

Hoi Yvonne,

Wat maak jij prachtige dingen! Vooral de vintagekaarjes vind ik super! Ik ga je zeker volgen.

Fijn weekend!

Groetjes,
Wendy

FabĂ­ola zei

Lindo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bom final de semana!
Beijos

Riet zei

Ohhh wowwww Yvonne,Wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt.
Prachtig plaatje,zo mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

You did it!

Ik heb de afgelopen tijd niet stil gezeten maar kon helaas niet posten. Deze kaart, een geslaagd kaart, is alweer enige tijd geleden gemaakt.