dinsdag 30 maart 2010

Digitale stempels voor Daan en Kika.

Enige tijd geleden heb ik een bericht op mijn blog geplaatst over Daan, het jongetje van 4 jaar oud die een, ongeneeselijke, hersentumor heeft.
Ik wil jullie vragen om een kijkje te gaan nemen op de blog van mijn vriendin Renata.
Karen, van Karen's Doodles, heeft namelijk 2 digitale stempels voor Renata gemaakt die ze kan gebruiken op een kaart voor Daan.
Karen heeft besloten de stempels aan Renata te geven en Renata mag één van die stempels verkopen voor 2,50 euro en de opbrengst gaat geheel naar Kika!
Kijken (en bestellen!!) hoor!!
Yvonne

1 opmerking:

marion zei

Is al gebeurd, goed idee van renata. Groetjes marion

You did it!

Ik heb de afgelopen tijd niet stil gezeten maar kon helaas niet posten. Deze kaart, een geslaagd kaart, is alweer enige tijd geleden gemaakt.