
De challenge bij
Anyone for Anya? is deze week: maak een kaart in herfstkleuren. Favoriete kleuren van mij dus snel aan de slag gegaan. Tuurlijk weer een foto gemaakt bij kunstlicht maar goed, dit is het eindresultaat geworden. Autumn girl slaat eigenlijk op mezelf, ben een echt herfsmeisje!
The challenge at
Anyone for Anya? is this week: make a card in autumn colours. These are my favorite colours!
Yvonne
7 opmerkingen:
hij is erg leuk Yvonne!
Oh what lovely colours you used - love them!!! And your card is just fabulous :) Thank you for joining us at AFA, hugs, Dawny xxx
Hi Yvonne
Super leuke kaart en een van mijn favoriete Anya's
Yvonne x
Prachtige kleuren!!! Heel mooi papier, echt een "herfstig" afdukje en mooie details!
Love from AFA!
Renata
p.s. Je bent wel een beetje gretig ;)
Wat prachtig, Yvonne!!!
Really well put together - luuurve those colours!
Superleuk Sis!
Fia
Een reactie posten