dinsdag 25 augustus 2009

Mannenkaarten/cards for men!




Het was weer tijd voor een serie verjaardagskaarten voor mijn werk (totaal 58 voor de maanden september en oktober). Dit zijn drie van de mannenkaarten die ik oa gemaakt heb. De tekst "verjaardag" heb ik, na het stempelen, bewerkt met embossingpoeder en verhit. Mooi effect geeft het.
I made 58 birthdaycards for my colleagues who have there birthdays in September/October.
These 3 are real men cards, not to much stuff on it, men collors and no flowers. I embossed the text "verjaardag" what gives a nice result.
Yvonne

7 opmerkingen:

Gunn-Hege zei

58 cards!!!!! WOW!!!
That`s a lot!!
I like your man-cards very much!! Brown and blue are so nice together=0)
It`s difficult to make cards for men, and I think you did very well!!
HUGS =0)

Renata van Miltenburg zei

Ze zijn geweldig Yvonne! Lekkere frisse kleurcombinatie en gave stempels.

Liefs, Renata

Janny zei

ze zijn super Yvonne...altijd moeilijk mannenkaarten..ik maak ze dan ook bijna nooit

janny zwep zei

Wat een leuke mannenkaarten maak je toch! mooi papier en geweldige stempels.

Anoniem zei

Wat een leuk papier, hé!!!
Leuke kaartjes, Yvon.

Peet zei

Ze zijn super Yvonne!!!
Peet x

Jolara zei

wat een super leuke kaarten !
GR joyce

You did it!

Ik heb de afgelopen tijd niet stil gezeten maar kon helaas niet posten. Deze kaart, een geslaagd kaart, is alweer enige tijd geleden gemaakt.