vrijdag 15 mei 2009

Foto's workshop.

De workshopruimte, achterin de Hobbykamer, was vanmiddag al weer helemaal klaar voor mijn scrapkaartworkshop.
Trouwe dames die zowel mijn scrap- als stempelkaartworkshops volgen. Er zijn nog meer trouwe bezoeksters maar .... niet iedereen wil op de foto of op Internet. Dit respecteer ik uiteraard. Voor alle dames geldt.....ik vind het altijd heel erg gezellig met jullie en ik hoop andersom ook!
Janny.....keurig plaatje zo hoor!
Het leuke is nu dat ik geen foto gemaakt heb van de kaart die we gemaakt hebben, stom hé!
Volgende keer beter zullen we maar zeggen.
Yvonne

2 opmerkingen:

Riet zei

Wat gezellig zeg Yvonne,dat lijk me zo geweldig,met zo stel dames.
super meis.

Liefs Riet.

Renata van Miltenburg zei

Ziet er gezellig uit Yvonne! Heb je zelf de kaart niet? Ik ben er wel nieuwsgierig naar!

Liefs, Renata

You did it!

Ik heb de afgelopen tijd niet stil gezeten maar kon helaas niet posten. Deze kaart, een geslaagd kaart, is alweer enige tijd geleden gemaakt.